پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3987
-
الف
+

پیشتازی «مصادره» و جا ماندن «فراری»

«مصادره» تا امروز، شنبه چهارم فروردین، پیشتاز جدول اکران نوروزی 97 بوده است.

طبق آمار فروش تا امروز، شنبه چهارم فروردین، فیلم سینمایی «مصادره» پیشتاز جدول اکران نوروزی 97 بوده است. 

به گزارش آی فیلم به نقل از خبرآنلاین، طبق آمار فروش سایت سینماتیکت تا امروز، شنبه چهارم فروردین که طبق تقویم آخرین روز از تعطیلات رسمی نوروز به حساب می‌آید فیلم سینمایی «مصادره»، اولین تجربه کارگردانی مهران احمدی با فروشی بالغ بر 1 میلیارد و 830 میلیون و 748 هزار تومان پیشتاز جدول اکران نوروزی 97 بوده است. در این فیلم کمدی بازیگرانی چون رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، میرطاهر مظلومی و... به ایفای نقش پرداختند.  

فیلم بعدی که با اختلاف زیاد «مصادره» را تعقیب می‌کند «به وقت شام» اثر ابراهیم حاتمی‌کیاست. این فیلم تا امروز، 824 میلیون و 222 هزار تومان فروخته است. همچنین «لاتاری» ساخته محمدمهدی مهدویان نیز با فروشی حدود 811 میلیون و 154 هزار تومان همپای «به وقت شام» پیش می‌رود. 

کمدی «لونه زنبور» ساخته برزو نیک‌نژاد با بازی محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان‌افشار، هومن برق‌نورد و... در با فروشی معادل 642 میلیون و 898 هزار تومان در جایگاه چهارم و کمدی «خرگیوش» ساخته مانی باغبانی با فروشی برابر 253 میلیون و 589 هزار تومان در جایگاه پنجم قرار گرفتند. 

انیمیشن «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان 156 میلیون و 740 هزار تومان فروخته و «فِراری» اثر علیرضا داوودنژاد با 50 میلیون و 945 هزار تومان در جایگاه آخر است. 

لازم به ذکر است، هر چند اختلاف زیاد «مصادره» با دیگر رقبایش می‌تواند نشان‌دهنده این نکته باشد که احتمالا رکوردار فروش اکران نوروزی 97 همین فیلم است اما برای نتیجه‌گیری نهایی باید تا پایان اکران نوروزی منتظر ماند. 

ا.ا

نظر شما
ارسال نظر